måndag 1 oktober 2007

Bitterhet i Facebooks kölvatten...

Facebook är konstigt. Några iakttagelser:

1. Facebook är som högstadiet. Flest kompisar och glammigast sida (= skåp i högstadiet) vinner. Resultatet bli att man (jepp, jag också) tackar ja till/bjuder in folk man nästan inte vet namnet på att vara kompis.
2. Facebook passar utmärkt för att kokettera med sin upptagna, busy och hektiska livsstil. Statusmeddelandena hos mina vänner är för det mesta av typen "NN is very tired from working night and day" eller "NN is running from work to a very hardcore hour of spinning".
3. Facebook gör mig litet ledsen. Ibland när man går in på kompisars sida med most-likely applikationen inser man att man överhuvudtaget inte finns med på deras listan. Då blir man ju litet ledsen. Nähä. Jag är tydligen inte most likely att vare sig göra dig extra glad eller festa som ett djur. Jag är tydligen inte most likely att göra nånting som är värt att minnas what so ever.

Jag spår bitterhet i Facebooks kölvatten...

Inga kommentarer: