lördag 7 juli 2007

Snoop Dogg bryr sig om miljön. Faktiskt!

Åhhh, jag är så kluven till Live Earth. Artister som uppträder för miljö eller mot växthuseffekt eller vad det nu är. På nåt sätt blir det så fånigt.

- Hej jag heter Snoop Dogg, jag sjunger för miljön. Hoppas den blir bättre.

Funkar sådär. Men kanske är det så att om Snoop Dogg säger att man ska släcka lampor och bara duscha tre minuter så kanske folk gör just det.

Men tänk vad sjukt det skulle vara om han sa det! Funkar inte så bra ihop med hans stil. Mer en Sting-grej tycker jag.

1 kommentar:

Kris sa...

Fast jag tror att det är väldigt mycket Snoop att bara duscha tre minuter och framförallt att ha lampan släckt. Han vill inget hellre än att viska rhymes om whoes och biatches i mörkret med sin sängkammarröst. Det är väldigt energisnålt faktiskt.