söndag 9 augusti 2009

Back in the blogging business

Jo, jag har bestämt mig för att börja blogga igen. Blev så galet inspirerad när jag läste vännen Cs fina blogg.

Sommaren har varit fantastisk. Bara sol, bad, sov och mat känns det som. Har genom Å upptäckt Stockholms finfina skärgård på Ornö. Dessutom första sommaren sen jag var typ 12 som jag haft lååååång semester.

Idag slappande i solen och sen några glas på bästa kvarterskrogen Sjöjungfrun med vackra Å , svåger A, svägerska G och lilla A. Nu vaktar jag kattens nattutflykt. Idioten Musse är tillbaka i stan och vill döda fina Addis (vår katt alltså). Musse har inga skrupler och sitter på sitt feta arsle utanför vår dörr och väntar på att få spöa Addis. Meh hallå!!!! Det är ju Addis revir, säger jag. Tyvärr sitter Addis mest under soffan och gnyr. Hon är ingen vidare värst bra revirpinkare vår katt...

Inga kommentarer: