söndag 16 augusti 2009

Näst sista dagen i frihet...


Bästa svägerskan Gertrud med Lise


Ännu finare bild på Lise & Gertrud

Känner stark motvilja att börja jobba igen i övermorgon. Igår fantastisk konsert (som vanligt) med Lise och bästa svägerskan Gertrud i Vitan. Varje gång jag ser dem blir jag helt galet imponerad och ja, jag grinar en skvätt också. Särskilt när Lise drar fram pianot och de sjunger "Vi" (deras version av "She" av Charles Aznavour).

Idag helt härligt lat dag. Skönaste sängen nästan hela dan. Gick upp med Åsa 05.00, sen zzzzzzzzzzzzzzzz. Vaknade lagom till Sommar med Jan Guillou. Oväntat kul och självironiskt tycker jag. Några timmar tillsammans med vacka Åsa och sen drinkar en masse med M & C på bästa Roxy.

Ja, jag vet att det låter patetiskt, men det har varit en mycket kärleksfull dag/kväll.

Inga kommentarer: