torsdag 27 augusti 2009

Faktiskt helt magiskt


It´s like magic...

I förrgår när jag träffade fina AS var hon så galet snygg. Faktiskt om möjligt snyggare än vanligt. Det var nånting med hennes ögon...

Och ja, jag är antagligen den långsammaste personen på norra delen av jordklotet. ALLA känner tydligen till Fiberwig. Denna bisarrt bra produkt. Nu har jag testat och det blir faktiskt precis sådär som i reklamfilmerna. Ögonfransarna växer så att man ser det. Jag skäms lite över att skriva detta, men samtidigt är det såååå amazing att jag inte kan låta bli. Och nej, Springtime har inte Fiberwig-kontot.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Lugn, du var inte den enda som hade missat detta under av kosmetika. Har aldrig hört talas om det, men mitt smink är å andra sidan från typ 2005...

Cecilia sa...

Fast dina ögonfransar är ju lite fantastiska redan från början. Och det kan ju inte vara Fiberwigs förtjänst. Jag har varit skeptisk, men kanske måste jag prova nu ...